ما نوشت

داستان های من و علی آقام

ما نوشت

داستان های من و علی آقام

خوش خیال کاغذی

تقدیم به او که بی بهانه دوستش دارم...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

دستمال کاغذی به اشک گفت:
قطره قطره‌ات طلاست
یک کم از طلای خود حراج می‌کنی؟
عاشقم. 
با من ازدواج می‌کنی؟
اشک گفت:
ازدواج اشک و دستمالِ کاغذی!
تو چقدر ساده‌ای 
خوش خیال کاغذی!
توی ازدواج ما
تو مچاله می‌شوی
چرک می‌شوی و تکه‌ای زباله می‌شوی
پس برو و بی‌خیال باش
عاشقی کجاست!
تو فقط دستمال باش!دستمال کاغذی، دلش شکست
گوشه‌ای کنار جعبه‌اش نشست
گریه کرد و گریه کرد و گریه کرد
در تن سفید و نازکش دوید
خونِ درد
...
آخرش، دستمال کاغذی مچاله شد
مثل تکه‌ای زباله شد
او ولی شبیه دیگران نشد
چرک و زشت مثل این و آن نشد
رفت اگرچه توی سطل آشغال
پاک بود و عاشق و زلال
...
او
با تمام دستمال‌های کاغذی
فرق داشت
چونکه در میان قلب خود
دانه‌های اشک کاشت!
(عرفان نظر آهاری)

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

پ ن: این شعرو علی خیلی دوست داره. شعرهای خانم نظرآهاری آموزنده ان چون همه شون برگرفته از آیات قرآنی هستن و واقعاً زیبان. من تابحال این شاعرو نمیشناختم ولی علی تمام کتاب شعراشو داره و همیشه برام میخونه.

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ق.ظ http://hasangergis.blogfa.com

سلام خوشحالم میبینم باهم دروتخته شدین یابه تعبیری مچ شدین
اس ام اس روبراتون نوشتم تقدیم به علی اقاتون امیدوارم برقرار باشین
خدا ان حس زیباست کهدر تنهایی به سراغ ادم ناامیدوخستهازروزگارمیادپس بخوان به نامخداواغاز کن به نامخدا دفتر زندگانیت را.
شاد باشید وبرقرار

سلام
ممنون

ماهی پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام عزیزم.خیلی قشنگ بود و ساده الان منم عاشق این شاعر شدم و مشتاق که بگردم و شعراش رو بخونم

سلام عزیزم
بقیه شعراشو خودم میذارم تو وبلاگ کم کم
منتظر باش بخونی

ماهی یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

سلااااامممم مرسی بابت شعر...چرا کسی این جا دیگه بهت سر نمیزنه عروس خانوم؟

سلام
خواهش میکنم
ندانم والا
همینکه اونی که براش می نویسم میخونه برام کافیه ماهی جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد